sarraa

Alla inlägg under maj 2012

Av sara wittenström - 31 maj 2012 17:01

Låt rubriken tala...

Som sagt är med Rebecca nu, vi har snackat skype med Stefan och så! Vid 7 ska jag och Rebecca på typ musikcafè. För Rebeccas syster ska sjunga där. (följer med för att stötta Emma och att va med Rebecca längre) Haha, WOW♥

Ska vell hitta på något roligt nu da och sen åka!

PUSS bebes!

Av sara wittenström - 30 maj 2012 16:12

Det är SJUKT mke som förändras med bloggen nu, det är 65 st som kollade min lilla blogg i för för går. Nice♥

Ni är så jävla underbara, PUSS!

Av sara wittenström - 29 maj 2012 16:10

Just nu saknar jag dig så jävla mke farmor, det är nu jag behöver dig som mäst, du fanns alltid där.

Hur fan ska jag klara mig utan dig, du betyder så sjukt mke för mig farmor♥

Det är så många som spelar just nu, och ska jag vara ärlig vet jag inte vart jag har någon. det är så mke fejk, dom jag tror på och betyder allt för mig-finns bara där när det passar dom. Vad är det för skiit? den jag kan tro på är mig själv mäst nu-och det är vell bäst. Men nu fan ska jag lämna ALLA som gör mig ledsen, jag ska tänka på mig själv nu än att jag ska jämt tänka på alla andra, och inte mig. INGEN ska kunna köra med mig längre!


Skolan da? det gör så jävla ont när jag gör typ alla besvikna, men jag måste få tänka på mig och bara MIG, och ni som inte fattar det, så tycker jag att ni ska skaffa hjälp FORT! sorry men jag är så sjukt less på alla som är på mig!

Så tröt på det här, låt mig vara JAG för en stund, det var så länge sen...♥

Du fanns alltid där farmor!    

Av sara wittenström - 28 maj 2012 18:12

Har varit på skolan idag, hände väl inget speciellt där, fast jag och Rebecca fick typ skratt damp i klassrumet!

Sen så har jag varit med Rebecca och vi kastade vattenballonger på våra systrar, haha vi är bäst♥

Men nu ska jag ta det chill, så vi hörs sen!

Haha, gamal bild men bjuder på det;)  

Av sara wittenström - 27 maj 2012 20:02

Har ju skaffat en ny blogg nu. Här kommer bilder,dagens autfit och MASSOR mer dyka upp;) nu ska jag vell ta fram kläder och såntt tills imorgon;)♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards