sarraa

Alla inlägg under juni 2012

Av sara wittenström - 30 juni 2012 11:30

Låt rubriken tala... Nu ska jag sattsa ALLT på den här bloggen, Ska blogga mins 6-7 gånger om dagen (önksa mig lycka till)

Men aaa, nu kom min kussin och min morbror för dom ska sova här inatt, för i morgon fyller min älskade syster 8 år.

ska gå ut nu till min kussin, men vi hörs sen, PUSSSS♥

 


Av sara wittenström - 29 juni 2012 21:00

I know att jag har blogg-paus men jag MÅSTE bara säga att jag tycker ni ska gå in på min mylovevbasket, kolla in vad jag tycker är snyggt och så.

Sexy By Sweden - Zip Hood hos Mylovebasket899 kr

Den är ju sjukt snygg, funderar på att köpa den någon gång? det är ju skiiit praktiskt,Om man typ kommer hem efter en lång dag och vill sätta på sig något skönt, dra på er den här vetja;)

Sexy By Sweden - Zip Hoodie hos Mylovebasket429 kr

Sjukt snygg, elr hur? passar ju perfekt om man typ ska träna elr utt och gå typ?

Sexy By Sweden - Sexy Sweat Pants hos Mylovebasket 499 kr

Dom här byxorna hör ju typ till den jag vissade först da, och färgen på allt da? så jävla snygg (ursäkta mitt språk men azzå gud)



Aaahaaa, får inte till länken fortfarande ni får vell skriva av rubriken da,

Ha det så jätte bra nu så hörs vi vell imorgon elr på söndag, för då är ju min blogg-paus över!♥

(vart ett failat inlägg, men bjuder på det)


Av sara wittenström - 28 juni 2012 13:09

Nu ska jag ta en blogg-paus typ tills på lördag elr söndag, sen då så ska jag VÄRKLIGEN ta tag i bloggandet, för jag vet att jag har varit sämts på att uppdatera. Men har varken haft tid,lust elr årk, Men ni få ha det så jätte bra mina små änglar, 

så hörs vi på lördag elr söndag♥

 

Av sara wittenström - 27 juni 2012 11:20

Hej, hur mår ni? skälv mår jag topen.  Jag sov hos Rebecca inatt drf har jag inte bloggat så mycket, Men nu så ska ni få se lite bilder, elr "lite och lite" kan man inte säga.

                  

Så det var dom bilderna, Tack för allt Rebecca♥

Av sara wittenström - 25 juni 2012 11:15

...och fixa lite saker där, men JAG tar ju så klart med mig kameran så sen när jag kommer hem ska jag göra en "film" med alla bilder i♥ men ska äta snart och sen åka så vi hörs mina sötnosar!

Av sara wittenström - 24 juni 2012 19:39

Fredag: fyrade midsommar med mamma,pappa och Erica, då åt vi typ oxe, Live it♥ och bara tog det chill liksom.


Lördag: fyllde jag år, och då kom min älskade mormor och min kussin och min morbror da, vi åt VÄRLDENS goaste tårta (seriöst den va skiit god) jag fick massor med pengar, lite smyken och smink. (snart råd till en systemkmera, YEEEY)


Söndag/idag: åkte jag till Rebecca och vi spelade dator och snackade med Stefan + Stefan fyller år idag ni borde faktist säga grattis tycker jag ;) Men nu så sitter jag och snackar skype med Stefan och Linnea♥


Men ni får ha det så jätte bra så hörs vi sen ;)

Av sara wittenström - 23 juni 2012 21:03

Ved inte ett skiiit om vad jag ska sriva, så jag tänkte karnse köra en frågestund, vad tycker ni?

Arnars så kan ni ge kommentarer om vad jag ska blogga om? PUSSSSS♥

Ovido - Quiz & Flashcards