sarraa

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Mår skiiiit nu

Av sara wittenström - 29 maj 2012 16:10

Just nu saknar jag dig så jävla mke farmor, det är nu jag behöver dig som mäst, du fanns alltid där.

Hur fan ska jag klara mig utan dig, du betyder så sjukt mke för mig farmor♥

Det är så många som spelar just nu, och ska jag vara ärlig vet jag inte vart jag har någon. det är så mke fejk, dom jag tror på och betyder allt för mig-finns bara där när det passar dom. Vad är det för skiit? den jag kan tro på är mig själv mäst nu-och det är vell bäst. Men nu fan ska jag lämna ALLA som gör mig ledsen, jag ska tänka på mig själv nu än att jag ska jämt tänka på alla andra, och inte mig. INGEN ska kunna köra med mig längre!


Skolan da? det gör så jävla ont när jag gör typ alla besvikna, men jag måste få tänka på mig och bara MIG, och ni som inte fattar det, så tycker jag att ni ska skaffa hjälp FORT! sorry men jag är så sjukt less på alla som är på mig!

Så tröt på det här, låt mig vara JAG för en stund, det var så länge sen...♥

Du fanns alltid där farmor!    

 
 
Sofia

Sofia

29 maj 2012 19:14

Kul att du är med :D allt bra?

http://byfia.com

sara wittenström

30 maj 2012 18:36

Aaa ska bli jätte kul att va med;) jaaa det är väll ok med mig♥

 
saga

saga

29 maj 2012 19:24

Fin blogg ♥

http://saganilssons.blogg.se

sara wittenström

30 maj 2012 18:35

Tack så jätte mke gmn, hoppas du kan följa min blogg;)♥

 
Malin

Malin

29 maj 2012 20:32

Hoppas att du mår bättre snart :(

http://www.stenlunden.blogg.se

sara wittenström

30 maj 2012 18:35

Mmm tack, mår mycket bätre när jag vet att du och många andra bryr sig♥
PUSS!♥
ps. du har en jätte fin blogg;)

 
Ingen bild

Felicia

29 maj 2012 20:56

Sara, Du e en UNDERBAR människa och de som inte bryr sig om dig är ju bara dum mot sig själv för de riskerar att inte ha en sån underbar vän som du !...Gillar dig SJUUKT Mycke Sara !

sara wittenström

30 maj 2012 18:33

Tack så mke, du lyser upp min dag♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara wittenström - 21 juli 2012 16:27

Nu byter jag blogg-portal till www.sarawittenstrm.blogg.se jag kommer ha kvar den här bloggen i en vecka så alla ni söta blogg läsare vet det ;) så herjdå bloggplatsen.se och hej blogg.se :D ...

Av sara wittenström - 19 juli 2012 21:44

  Hej, Awww, tack felicia, och visst jag kan vissa hur jag fixar mitt hår i en video men snart ska jag byta blogg-portal så jag kan göra det på den! Kram♥   Vart bara en fråga för frågestunden va bara i en dag ;) kram♥ ...

Av sara wittenström - 17 juli 2012 20:00

Nu tänkte jag köra på en frågestund tills imorgon kväll! låter det kul? sen så svarar jag på alla frågor i ett videoinlägg eller skriver jag helt enkelt! Kram    ...

Av sara wittenström - 16 juli 2012 21:16


För att jag inte har bloggat på typ 4-5 dager elr något? Men nu bloggar jag ju allefal, men har ju hollt på med headern till blogg.se + att jag har gjort en header till min syster som HON ville ha den! www.erica-pica.bloggplatsen.se + min ***** kamer...

Av sara wittenström - 12 juli 2012 16:35


...Blogg.se för liksom bloggplatsen.se suger ju, men jag fattar inget liksom av blogg.se så nån dag ska non som heter ellen hjälp mig med det (jag känner inte henne, men hon har en grym blogg som heter www.eellensvenssons.blogg.se kolla in den vetja)...

Ovido - Quiz & Flashcards