sarraa

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Min helg♥

Av sara wittenström - 24 juni 2012 19:39

Fredag: fyrade midsommar med mamma,pappa och Erica, då åt vi typ oxe, Live it♥ och bara tog det chill liksom.


Lördag: fyllde jag år, och då kom min älskade mormor och min kussin och min morbror da, vi åt VÄRLDENS goaste tårta (seriöst den va skiit god) jag fick massor med pengar, lite smyken och smink. (snart råd till en systemkmera, YEEEY)


Söndag/idag: åkte jag till Rebecca och vi spelade dator och snackade med Stefan + Stefan fyller år idag ni borde faktist säga grattis tycker jag ;) Men nu så sitter jag och snackar skype med Stefan och Linnea♥


Men ni får ha det så jätte bra så hörs vi sen ;)

 
 
amandah

amandah

25 juni 2012 10:24

Hej! Jag har precis startat en tävling där du har chansen att vinna ett valfritt mobilhalsband (moblväska) Om detta är något för dej kan du kika in här:

http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/06/25/tavling-vinn-valfritt-mobilhalsband/

Men om du inte gillar sånnahär kommentarer så ber jag om ursäkt!
kram :)

http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

sara wittenström

25 juni 2012 11:14

Okeej, det är lungt att du ger såna här kommentarer, hare bra. PUSSS♥

 
Ingen bild

hej hej hej!!

2 juli 2012 18:38

hej villka e stefan och linnea?

sara wittenström

3 juli 2012 11:08

Stefan är en kille i min klass, och linnea är en tjej som ska gå med mig på högstadiet typ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara wittenström - 21 juli 2012 16:27

Nu byter jag blogg-portal till www.sarawittenstrm.blogg.se jag kommer ha kvar den här bloggen i en vecka så alla ni söta blogg läsare vet det ;) så herjdå bloggplatsen.se och hej blogg.se :D ...

Av sara wittenström - 19 juli 2012 21:44

  Hej, Awww, tack felicia, och visst jag kan vissa hur jag fixar mitt hår i en video men snart ska jag byta blogg-portal så jag kan göra det på den! Kram♥   Vart bara en fråga för frågestunden va bara i en dag ;) kram♥ ...

Av sara wittenström - 17 juli 2012 20:00

Nu tänkte jag köra på en frågestund tills imorgon kväll! låter det kul? sen så svarar jag på alla frågor i ett videoinlägg eller skriver jag helt enkelt! Kram    ...

Av sara wittenström - 16 juli 2012 21:16


För att jag inte har bloggat på typ 4-5 dager elr något? Men nu bloggar jag ju allefal, men har ju hollt på med headern till blogg.se + att jag har gjort en header till min syster som HON ville ha den! www.erica-pica.bloggplatsen.se + min ***** kamer...

Av sara wittenström - 12 juli 2012 16:35


...Blogg.se för liksom bloggplatsen.se suger ju, men jag fattar inget liksom av blogg.se så nån dag ska non som heter ellen hjälp mig med det (jag känner inte henne, men hon har en grym blogg som heter www.eellensvenssons.blogg.se kolla in den vetja)...

Ovido - Quiz & Flashcards