sarraa

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

sarawittenstrom.mylovebasket.com

Av sara wittenström - 29 juni 2012 21:00

I know att jag har blogg-paus men jag MÅSTE bara säga att jag tycker ni ska gå in på min mylovevbasket, kolla in vad jag tycker är snyggt och så.

Sexy By Sweden - Zip Hood hos Mylovebasket899 kr

Den är ju sjukt snygg, funderar på att köpa den någon gång? det är ju skiiit praktiskt,Om man typ kommer hem efter en lång dag och vill sätta på sig något skönt, dra på er den här vetja;)

Sexy By Sweden - Zip Hoodie hos Mylovebasket429 kr

Sjukt snygg, elr hur? passar ju perfekt om man typ ska träna elr utt och gå typ?

Sexy By Sweden - Sexy Sweat Pants hos Mylovebasket 499 kr

Dom här byxorna hör ju typ till den jag vissade först da, och färgen på allt da? så jävla snygg (ursäkta mitt språk men azzå gud)



Aaahaaa, får inte till länken fortfarande ni får vell skriva av rubriken da,

Ha det så jätte bra nu så hörs vi vell imorgon elr på söndag, för då är ju min blogg-paus över!♥

(vart ett failat inlägg, men bjuder på det)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara wittenström - 21 juli 2012 16:27

Nu byter jag blogg-portal till www.sarawittenstrm.blogg.se jag kommer ha kvar den här bloggen i en vecka så alla ni söta blogg läsare vet det ;) så herjdå bloggplatsen.se och hej blogg.se :D ...

Av sara wittenström - 19 juli 2012 21:44

  Hej, Awww, tack felicia, och visst jag kan vissa hur jag fixar mitt hår i en video men snart ska jag byta blogg-portal så jag kan göra det på den! Kram♥   Vart bara en fråga för frågestunden va bara i en dag ;) kram♥ ...

Av sara wittenström - 17 juli 2012 20:00

Nu tänkte jag köra på en frågestund tills imorgon kväll! låter det kul? sen så svarar jag på alla frågor i ett videoinlägg eller skriver jag helt enkelt! Kram    ...

Av sara wittenström - 16 juli 2012 21:16


För att jag inte har bloggat på typ 4-5 dager elr något? Men nu bloggar jag ju allefal, men har ju hollt på med headern till blogg.se + att jag har gjort en header till min syster som HON ville ha den! www.erica-pica.bloggplatsen.se + min ***** kamer...

Av sara wittenström - 12 juli 2012 16:35


...Blogg.se för liksom bloggplatsen.se suger ju, men jag fattar inget liksom av blogg.se så nån dag ska non som heter ellen hjälp mig med det (jag känner inte henne, men hon har en grym blogg som heter www.eellensvenssons.blogg.se kolla in den vetja)...

Ovido - Quiz & Flashcards